پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
استان جایگاه قابل توجهی در عرصه فولاد و متالورژی دارد

استان جایگاه قابل توجهی در عرصه فولاد و متالورژی دارد

- 1402/05/04

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: مشهد و خراسان رضوی جایگاه قابل توجهی در عرصه فولاد و متالورژی در کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از شهرآرانیوز، مسعود میرزائی شهرابی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالورژی عنوان کرد: پارک علم و فناوری خراسان رضوی  با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، یکی از مهمترین اولویت‌های خود را ورود به عرصه صنایع معدنی و فولادی قرار داده است.

وی افزود: نمایشگاه «صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالوژی» از سطح کیفی خوبی برخوردار است، خوشبختانه در عرصه فولاد، نمایشگاه مشهد نشان داده که کشور و استان در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، اما هنوز عرصه برای پیشرفت وجود دارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری استان با تاسیس پردیس فناوری صنایع معدنی در منطقه خواف، با سرعت بالایی رسوخ فناوری در عرصه‌های فولادی و صنایع معدنی را دنبال می‌کند.

میرزائی در پایان گفت: قطعا اتفاقات خوبی در آینده نزدیک در حوزه صادرات فناوری و دیپلماسی فناوری در عرصه فولاد و صنایع معدنی شاهد خواهیم بود.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.